Post by aflusechewor on Feb 19, 2022 19:31:27 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Food Truck Chef™ Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Food Truck Chef™ Cooking Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder feiler alle ▞▞▞
▞▞▞ Food Truck Chef™ Cooking Games 2022 version ▞▞▞
Det er veldig veldig veldig spill jeg elsker disse typer spill, og dette er mye lettere å finne mynter og spill for dyrere plassering.
Bare jeg elsker dette spillet, men det var et problem med oppgradering av edelstener. Jeg bruker all tid på å spille dette spillet for å samle edelstener, men edelstener er ikke tilstrekkelig for oppgradering, så hva kan jeg gjøre. Jeg spiller mine komplette sett igjen og igjen for edelstener
Spillet fortsetter å fryse under pastaspillutfordringen. Jeg har en eller annen form for refusjon. Det er så frustrerende å ikke kunne fullføre et spill.
Virkelig bra spill, tilbyr variasjon ettersom de forskjellige områdene bruker forskjellige matlagingsstiler og gameplay.. Litt vanskelig å få tak i edelstener for oppgraderinger.
Jeg likte dette spillet først, men da jeg låste opp den nye byen og gikk til en ny opplæring, sluttet plutselig kontrollene å fungere. Først trodde jeg kanskje det var enheten min, men jeg har allerede startet telefonen på nytt utallige ganger og renset den, men av en eller annen grunn fungerte den fortsatt ikke. Og det var noen app-krasj også, men det skjedde bare noen få ganger om dagen, så jeg er ikke så sint over det. Så synd, men jeg avinstallerer denne.
Selv om dette spillet er morsomt å spille, har det ALT for mange annonser som du må se for å lykkes. Jeg mister også tilfeldig edelstener eller får ikke kreditt for edelstener jeg har tjent. Løs dette problemet.
Det er så vanskelig å nå edelstenene, så du kan ikke åpne alle nivåer og nyte!
Dynamons World Ролеви ngmy
Tidsinnstilte nivåer virker overkommelige, men berøringsfølsomheten er ikke på punkt, veldig irriterende.
Det er flott, nyt det virkelig. Bare noen ganger gir det ikke gratis edelstener for spillene. Jeg installerte og spilte Mafia City og oppgraderte til det nødvendige nivået, men ingen edelstener ble ødelagt på kontoen min. bortsett fra det liker jeg spillet veldig godt, det krasjer ikke og de fikser eventuelle feil ganske raskt, så generelt sett tommelen opp!😊
Sååå vanskelig å tjene edelstenene!! Jeg hater det nå på grunn av dette! Nivåene er utfordrende og morsomme, men du kjøper enten kontant ELLER ser flere ganger med annonser bare for å få edelstener. Annonser for edelstener, annonser for oppgradering, annonser for å redusere oppdateringen til 50 %, annonser for 1 edelsten etter å ha ventet i flere timer. Seriøst, det er ikke morsomt lenger fordi den eneste utfordringen jeg ser er blokkeringen for å tjene flere edelstener ved å betale eller se flere annonser på en dag. Men dette er et flott spill ellers, hvis for mindre annonser.
Mye moro og variasjon🍜🍳🧀🍹🍙🍷🍾🥂 Oppdatering: juvelene trengs i neste by, og det ville vært fint om det fantes flere måter å tjene juveler [for så å kjøpe dem] som penger fordi du trenger dem for å oppgradere lastebilen din så vel som penger.
Bra spill. Tidsdreper. Bare edelstener er vanskelig å få tak i. Og du trenger dem til alt
har spilt dette spillet en stund, elsker det, men fikk en utfordring og fikk ikke belønningene, matbilen med edelstener forsvant, og da den kom tilbake, sendte den 6000 og fikk fortsatt ikke edelstenene. ikke sikker på hva som skjer, men det gjør at en ikke vil spille.
Jeg pleide å elske dette spillet. Så begynte det å fryse. Mistet alle edelstenene mine. Pluss at fodbilen ikke gir edelstenene dine etter å ha ventet i 5 timer. Nå har jeg mistet alle nivåene. Selv det første nivået er åpent. Jeg har reinstallert men fungerer fortsatt ikke. Trist fordi jeg elsket å spille dette spillet. Bestemte meg for å slette den.
Food Truck Chef™ Cooking Games የተለመደ adju
Dette spillet er virkelig flott 👍 Jeg liker det, og forresten, jeg lastet ned dette tidligere og jeg kom opp på 34. nivå og så åpnet jeg BBQ Street, men jeg ble distrahert..så jeg slettet det og lastet det ned igjen! Og nå er jeg på 8. nivå. Bra spill! Anbefaler det!!!
Jeg andre Francis Pare ... etter hvert som du går videre, tvinger spillet deg til å bruke edelstener og hindrer deg i å få mer ... Akkurat nå blir jeg dobbeltfakturert på edelstener. Først på kjøpet, så etter å ha ventet alle de obligatoriske minuttene til levering, trekker de fra flere edelstener når de kommer. Veldig uærlig spill. Og selv etter å ha skrevet e-post til supportteamet om det, har ingenting blitt gjort...DU ØDELEGGER ET PERFEKT BRA SPILL MED UÆRLIGHETEN DIN
Jeg har ikke fått tilgang til dette spillet utover første gang da det laster til 66 % og blir sittende fast. Det er ikke bare tregt ettersom jeg har prøvd å vente en halvtime, noe som er helt vanvittig lang tid for en kompleks app, det er ikke noe imot en enkel som denne. Alle vennene mine elsker denne typen spill, men jeg vil råde dem til å unngå dette spillet
Søt animasjon, enkel å spille og oppnåelige oppgraderinger som gjør at du vil fortsette å spille! Annonsene er ikke engang så lange 👍🏼
Elsker dette spillet! Men etter at du har oppgradert denne appene, blir det kjipt. Vennligst ta tilbake den gamle. Det får meg til å begynne på nytt og igjen og igjen. For en bortkastet tid. P L E A S E.. Vennligst fiks det. Jeg kan ikke spille lenger. Fix fix, ellers skal jeg slette dette. Det får meg til å gå tilbake til autostart, for hva?
Likte spillet en stund, selv gjennom kampene med "bugs", uautoriserte ladninger, men jeg nådde et punkt der alle nivåene er fullførte og har ventet for lenge på et nytt nivå. Velger å bruke plassen på telefonen min til noe annet.
Spillet fungerte bra før, og jeg elsket det, men nå kan jeg ikke spille alt. Spillet fryser og krasjer. Kan ikke spille i det hele tatt. Løs det og jeg vil legge igjen en bedre anmeldelse
Jeg elsker dette spillet veldig mye, men ett problem det tar som så mye penger og edelstener nå har jeg mindre penger annet enn at spillet er perfekt
Virkelig morsomt, men det begrenser suksessen din i nivåer mye, noe som betyr å bruke flere og flere edelstener. Og det tar selvfølgelig evigheter å få dem gratis. Dessuten er det ganske vanskelig å legge til ting på platene noen ganger, sveipet må være veldig presist.
Problemet jeg har er at det jeg prøver å bruke fingeren min flytter maten rundt til hver kunde, det stenger appen. Dere må alle fikse dette problemet på grunn av alle pengene jeg har betalt ut for edelstener. Ta kontakt med teknikerne og få løst feilene, slik at jeg kan gi bedre anmeldelser.
Det har gått to uker og jeg har fortsatt ikke mottatt edelstenene jeg betalte for. Jeg ble bedt om å sende en kopi av kvitteringen til supportteamet, og jeg ville få edelstenene jeg bestilte pluss noen ekstra for bryderiet. Jeg har ennå ikke fått noe. Jeg vil aldri bestille noe til dette spillet igjen. Misfornøyd kunde!
Veldig skuffet. Likte spillet, helt til i dag da det ikke ville laste, bare kontinuerlig sa "lasting". Jeg prøvde alt for å få det i gang igjen. Til slutt måtte jeg avinstallere appen og laste den ned på nytt. Jeg mistet all fremgang og er tilbake i begynnelsen. Ikke imponert!!
Kult at man lager mat en sel
Food Truck Chef™ Cooking Games Alkalmi mgnf
Det tar evigheter å samle edelstener hvis du ikke betaler for dem
3 stjerner fordi så mye fremgang du gjør alt blir dårlig og dyrt så mye at du ikke kan fullføre uten å betale noe og jm et barn sååå, jeg liker det ikke, da er det problemet med de skumleste meldingene når du ikke spiller det som kommer bestemoren venter på noe sånt, og det hender bare at det sekundet jeg fikk meldingen min bestefar døde. beklager hvis jeg har gjort noen feil engelsk er ikke mitt første språk mitt første er albainan så beklager hvis jeg har gjort deg sint.
skuffet .... Jeg har spilt dette spillet fylt lenge, på mange forskjellige enheter også. Men, kjøpte nettopp den nyeste restauranten og en pakke med edelstener, og spilte så ikke på kanskje 4 dager, og av en eller annen grunn åpner ikke spillet i det hele tatt lenger. Prøvde mange ganger å åpne opp, men det bare fortsetter å stenge uten å faktisk åpne det nå, jeg har aldri opplevd dette før teksten for å kaste så nært å fullføre og fullføre alle restauranter!
Jeg er på lvl 40 og jeg kan ikke komme videre! Jeg har oppgradert, brukt mine personlige penger på edelstener, og fortsatt vil det ikke la meg gå forbi lvl 40! Jeg bruker ikke lenger penger på dette spillet! Jeg liker det veldig godt, men ikke så mye! Vennligst gjør noe med dette!
Et av favorittspillene mine, jeg har fullført alle gater og tjent 3 stjerner på hvert nivå. Det er ikke noe annet for meg å gjøre. Jeg måtte bruke penger ganske ofte for edelstener, da du kan få svært få edelstener gratis. Jeg har hatt dette spillet lenge, og kommer ofte tilbake for en oppdatering eller en ny gate som skal legges til, siden det står at det kommer 1 snart, men det sies at siden jeg hadde spillet, vil jeg ikke slette det, men det har vært så lenge siden jeg hadde spillet. opp håp om en ny gate eller en oppdatering
Jeg elsket dette spillet. Ikke så mer, antar jeg 😔, fordi de nettopp slettet hele fremgangen min fra appen deres. Jeg har sendt dem en e-postklage på dette, jeg håper det vil gjøre noe godt. Jeg vil fortsette å oppdatere. Oppdatering: innen én dag etter at jeg sendte dem e-post, har fremgangen min blitt gjenopplivet. Tusen takk 🥰.
Det var greit, men denne uken er det serverproblemer, og jeg har ikke klart å laste spillet. Det står at kom tilbake om 5 min serverproblemer dette har pågått i 2 dager nå. Bortsett fra dette problemet er spillet fantastisk og en morsom måte å fordrive tiden på.
Spilt dette spillet før, det er et flott spill ... men jeg trodde når jeg logger på med Facebook for måneder tilbake, ville det lagre fremgangen min og tidligere prestasjoner, men det gjorde det ikke, nå begynner jeg på nytt, det er kjipt.
Jeg oppdaterte appen i morges, og den er nå uspillbar. Jeg antar at de endret det slik at du må bruke gull for å komme deg til andre områder, men jeg hadde brukt alt gullet mitt på oppgraderinger, så nå kan jeg ikke spille i det hele tatt uten å bruke penger.
Egentlig likte jeg dette spillet veldig godt, men når jeg går opp i nivå, er det for mange annonser, og jeg føler meg irritert over å se det. Vennligst fiks det!
God moro! Ikke for komplisert og mer rettferdig enn andre spill på oppgraderinger i starten, men det blir vanskelig når du kommer lenger å oppgradere uten å bruke penger
Jeg pleide å elske dette spillet. Ville spille det hele dagen hver dag, bare lastet ned på nytt etter alle de nye oppgraderingene som var forferdelige. Og det er ikke bedre. Nå må jeg vente på at tingene mine skal oppgraderes etter å ha kjøpt den? Jeg trodde det ville være tilbake til det normale, men jeg antar ikke. Jeg kommer til å slette dette spillet igjen og ikke laste det ned på nytt. Folk bruker allerede nok penger på spillet ditt. Burde ha holdt det på samme måte. Flere ville spille og bruke penger. Synd fordi dette pleide å være det beste spillet.
Det er morsomt i begynnelsen, men så er det veldig vanskelig å få tak i edelstener med mindre du kjøper dem. Spillet er veldig monotont fordi du ikke har edelstener. Også oppgavene som gir gratis edelstener er falske og gir ikke edelstenene løfte. Tror ikke jeg kommer til å spille lenger
Fantastisk spill på første nivå nå på andre, og du trenger mange edelstener, og moroa har nå blitt lei av det. Jeg er glad jeg bare har kommet så langt, så jeg kan slette det nå. Hvis jeg fortsatte, vil det bli verre. Hvis du leser dette, spiller ikke folk dette spillet i det hele tatt. Bortkastet tid med mindre du liker å bruke penger på disse perlene som alle spill der ute som har dem.
Virkelig fint spill. Det er lenge siden jeg har spilt det nå. Det triste er at jeg ikke hadde sparepengene mine fra for et år siden eller så igjen. Men det kan være fint å spille igjen.
Vanedannende spill! Elsker det, men i det siste har jeg fryse og krasjet på meg. Dessuten er det et flott spill
Spillet er flott, men det er ekstremt vanskelig å gå videre til neste nivå når det kreves edelstener. Jeg har fullført omtrent 5 tilbud for gratis edelstener og har ennå ikke mottatt ett! Jeg kontaktet støtten, men de ba meg ta et skjermbilde og sende til dem. Men når du allerede har valgt tilbudet, kan du ikke lenger se det. Jeg har sendt den nyeste til støtte og fortsatt ingen edelstener. Så hvis du ikke planlegger å kjøpe edelstener, er dette IKKE SPILLET FOR DEG.
Food Truck Chef™ Cooking Games Опуштене twf
Dette spillet har fryst og tvunget lukking, det er virkelig synd, jeg likte virkelig å spille** oppdatering** Jeg likte spillet med de STORE feilene...men NÅ er spillet oppdatert til kun å tillate juveler hvis du har under 40. ..Jeg vet at jeg lenger har et behov for å åpne spillet regelmessig, tror jeg ser etter andre spill for å beholde interessen min...5 stjerner redusert til 2