Post by paygarigendproov on Mar 7, 2022 10:37:01 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ World War Battleship: Deep Sea ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ World War Battleship: Deep Sea IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder uendelig udholdenhed ▞▞▞
▞▞▞ World War Battleship: Deep Sea 2022 version ▞▞▞
Den lukker altid automatisk, når der ikke er noget signal
Grafikken stinker
Den er cool, den har kun brug for flere spillere eller leg med. Behold de gode udviklere i dette fantastiske spil.
Astong denne sjip Hx
En total rip-off spillet vil altid sige forbindelsesproblem og sparke dig ud af kampen, og du kan deltage tilbage og bogstaveligt talt nødt til at vente på, at kampen er slut. Jeg har bogstaveligt talt en god WiFi, og spillet kræver bare mere, subflak guns i amerikansk er BB for overmandet, og skibene er dyre som fanden, du kan tjene 1% af prisen hver kamp, og låsningen af fly er irriterende. Jeg skyder bogstaveligt talt i et slagskib, mens det bare automatisk låser på flyet, men godt spil og ordne det pls
Dette er det bedste krigsskibsspil, der er bedre end World of warship blitz, fordi de ikke tilføjer luftværnskugler, men det gjorde I, tak, men hvorfor fjernede I antiluftskytspistolen
Kan ikke installere
Dette spil er mit mest spillede spil på min f3-telefon. Du vil udfordre på, hvordan du beregner fjendens hastighed for at ramme dem, og det ligner et rigtigt skib, kanonen, flyet og vandet vinker det som rigtigt Tak fordi du skabte dette spil, jeg elsker det
Skjult skat
Elsker det
1LINE – One Line with One Touch ቦርድ acd
Sjovt, men har brug for en offline bots
Det er for meget mit yndlings Yamato-spil
Dejligt krigsskibsspil. Definitivt har dets fordele som skibenes tilpasningsmuligheder og ulemper såsom grinden. Havde bestemt værre grinds end dette spil tho. Ikke ptw og bestemt lidt sjovt.
Pæn! ❤️ Spil
世界大戦 - 戦艦 : 深海での狩り アクション wbny
Værdiløs
Et anstændigt spil med masser af potentiale. Men kampene bliver hurtigt forældede, og skibsomkostningerne er meget høje, selv for skibe på lavt niveau, og det er desuden meget svært at sige, om dine kæmpende bot-skibe eller rigtige spillere er på grund af en unødvendig tilfældig navnegenerator for både skibe og spillere, medmindre en person vælger deres eget. - spilnavn.
Et godt spil, men sort skærm er fra Persien Jeg er træt af vpn det virkede, men det vil ikke fungere med VPN mere, forhåbentlig virker det godt☹
Jeg kan tilsyneladende ikke finde nogen, alt hvad jeg finder er bots, jeg kan ikke engang finde folk i chatten. Venligst vend tilbage til mig.
10/10 bedste kampskibsspil på telefoner, skibe gengives pænt, og kontrollerne føles fantastiske (realistiske), gav 4 stjerner, fordi det skal tikke i nogle stykker. (vil ændres til 5 stjerner optimeret)
World War Battleship: Deep Sea कार्रवाई lox
Bare en tom skærm!
Fantastisk spil, jeg elsker det, elsker rustningen og våbenmekanikeren, der vælger forskellige typer våben, jeg vil have på mit skib, og vælger stedet for at have mere sidepanser eller dækpanser
Lesgòoooooooooooo
Hver gang jeg spiller, er mit spil færdig med at indlæse, bliver skærmen ⚫ sort og fryser
Det viser bare en sort skærm 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎 👎👎😤😤😤
HahahhahHjhHHHHhhhHHHHHHHh😁😊😊😊😊😊😇😇😇😇😇😇😅😅😅😆
Spillet er fantastisk.Men tag venligst tågerne væk. Det er svært at se på grund af det. Det er hovedårsagen til, at nogle spillere ikke nyder spillet meget. Du skal være i 15-20 km for tydeligt at se din fjende. Og tilføj rigtigt vejr som regn. Og skib lyder. . samlet set. Spillet er fantastisk
Spillet vil ikke engang oprette forbindelse til serveren, sådan en joke
World War Battleship: Deep Sea Екшън lcc
Dette er et fantastisk spil, men det er virkelig grindy efter min mening, så gør det mindre grindy på en eller anden måde, hvordan man kan gøre det mindre grindy
Spilstørrelsen er stor, men gameplayet er ikke godt.... der er mange gode krigsskibsspil tilgængelige i play store i mindre størrelse
World War Battleship: Deep Sea Jangovar nwg
Meget godt
Spillet bliver ved med at blive bedre, og jeg kan godt lide det, men hvorfor får vi mindre nationserfaring fra kampene, vil det vende tilbage til, hvordan det var før opdateringerne?
godt spil på ligesom andre krigsskibsspil
Hader at se et godt spil gå til spilde. OPDATERE VENLIGST dette spil har så meget potentiale til at blive det bedste
Jeg er speedruner
Tom side efter åbning. Havde afinstalleret det mange gange, men det samme
Spillet er virkelig godt Alt, hvad jeg nogensinde vil have er i dette spil, men det eneste problem er, at spillet er lidt svært 😅 Og min telefon kan nemt varmes op selv på den laveste grafik (mellemtonetelefon).
offline-mode-præmien fjernes, og du tvinger folk til at spille online-tilstand, men du har ikke spillerbase, hvilken skuffelse
spillet er simpelthen det samme som wows, men den del, jeg ville ønske, der var et slagskib i h klasse som großer kurfurst h44 h45
Gør venligst kamptiden længere. Især i kamp med Carriers. Grafikken er god, men fly er meget sværere at kontrollere. Så mange fejl, hver gang mistede forbindelsen, selvom du har godt internet.
Jeg har et spørgsmål, bliver din fremgang nulstillet, hvis du skifter server?
Du har brug for reparationsskibet i dette spil for ikke længere at glemme genstande til at vinde!
Med så mange andre krigsskibsspil derude er dette et af de bedste inden for spil og grafik. Udviklere bliver ved med at gøre et godt stykke arbejde. Onlinespil er fantastisk.
jeg betaler elregningen
Fantastisk spil, men hvorfor er der WW1-skib, hvis der ikke er nogen WW1-fartøjer
godt
Appen virker ikke, jeg installerede den i playstore