(iOS) Merge Dream House - Build \u0026 design your magic home fuskar fler tokens
Mar 7, 2022 11:04:28 GMT
Post by paygarigendproov on Mar 7, 2022 11:04:28 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Merge Dream House - Build \u0026 design your magic home ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Merge Dream House - Build \u0026 design your magic home IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar fler tokens ▞▞▞
▞▞▞ Merge Dream House - Build \u0026 design your magic home 2022 version ▞▞▞
Väldigt kul och snygg grafik! Älskar spelet än så länge.
jag älskar det här spelet
Bra spel mycket beroendeframkallande älskar det
Det är kul men just nu är det tråkigt jag försöker få tag i saker men jag har fastnat eftersom jag fortsätter att få samma det tar timmar innan jag kan spela igen vad är poängen med att jag använder all min energi och jag kan inte göra någonting eller gå framåt priserna är också bra för hög skulle tro att jag besöker ett köpcentrum för att köpa saker för mitt eget hem anledning till en stjärna
Jag gillar att jobba med saker som finns i ett hem. Än så länge är det intressant och inte överväldigande.
Det här är en exakt kopia av spelsammanslagningsdesignen Bara inte lika bra
Skulle gärna testa det här spelet men det kommer tyvärr inte att laddas ner.
Tu222
Merge Dream House - Build & design your magic home Παιχνίδια παζλ iyma
Grymt bra
kul
Skulle gärna berätta om hur jag känner men efter att ha försökt uppdatera och inte lyckats tog jag bort den försökte installera om och kunde inte. Jag kan inte göra en rättvis recension från bara några timmar som spelades innan en uppdatering behövdes
Det är för långsamt
Roligt spel
Jag tappade köpoptionen. Jag kan inte köpa mynt eller diamanter. Jag fick inte heller min spargris. Vad är fel? Jag försöker avinstallera och installera det igen, men ingenting hände.
Paper’s Grade, Please! ミニゲーム nvl
Jag gillar det i början är det lätt långt i den andra nivån är det svårt
Gillar att spelet fastnat. De föremål jag behöver är inte upplåsta. Fick inte basartiklarna jag behövde från kistor. Försöker slå samman slumpmässiga saker men får inte mycket xp. Väldigt irriterande. Dessutom ingen butik?
Jag tycker om det för mycket ..roligt spännande att spela.
Bara börjat
Merge Dream House - Build & design your magic home Puzzel lyn
Lekke
grafiken är bra, det enda jag har problem med är att den inte innehåller information om var man kan få tag i föremålet eller vad som är källan till ett föremål. Det är därför jag ger den en ⭐⭐⭐⭐
Bra.
Spelet är bra men det säger hela tiden att det behöver uppdateras och låter mig inte göra det. Ben så här i några veckor nu.
Kommer inte att installera
Jag gillade verkligen spelet men det är svårt att gå vidare när man inte kan få tillräckligt med stjärnor.
Smidig och inte pressad att spela.. men varför fastnat och kan inte spela efter artistworkshop?
Det är väldigt roligt
Det är ett väldigt beroendespel men också ett väldigt roligt spel
det är kul
Styrelsen måste vara större
Frustrerande långsamt
Det som är bra är grafiken, och det är allt. Jag är nu på nivå 10, och uppgiften är att skaffa en borste med sopskyffel, ett objekt på nivå 8 (vilket betyder 512 nivåer), medan källan för att få det bara producerar som 1 eller 2 per laddning. Kommer inte slösa bort min tid på det här sättet. Unistall.
Det här spelet kommer inte ens att ladda ner det dyker upp i slutet av installationen och säger att det inte kan installeras. Synd att jag ville se hur det var🤷♀️
Jag önskar att användargränssnittet var bättre. Det tar alltid ett par försök att trycka på sälj- eller info-knappen eftersom spelet tror att jag slår ifrån dem. Jag önskar att infoknappen berättade vilket föremål som ger de föremål du behöver för att göra de objektiva föremålen. Och jag önskar att uppgiftslistan var lättare att se. Jag glömmer alltid en uppgift eftersom den är utanför skärmen när jag öppnar listan
Det här spelet är absolut skräp. Du kan inte utvecklas som de andra spelen. Jag skulle inte ladda ner detta om jag var du!!!