Post by seobacknvovicwor on Mar 8, 2022 8:38:11 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ 1945 Air Force: Airplane games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ 1945 Air Force: Airplane games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod veel punten ▞▞▞
▞▞▞ 1945 Air Force: Airplane games 2022 version ▞▞▞
Topspel
Ik vind dit spel echt leuk, maar hoe kan ik de advertenties zonder advertenties spelen, zijn erg vervelend, ik zou het niet erg vinden om te betalen.
Ziet er mooi uit!
erg spannend spel. nog steeds aan het uitzoeken hoe je verschillende soorten vliegtuigen kunt verwerven.
Uitdagend
OK
Geweldig spel! goed voor het ontwikkelen van reflexen en tijdverdrijf.
Het was best leuk in het begin, ik kon gewoon niet stoppen met spelen en proberen mijn uitrusting te upgraden, maar het werd gewoon te moeilijk als je niet bereid bent om wat echt geld uit te geven en er geen einde lijkt te komen aan de niveaus... kan gewoon niet nooit winnen ... dus ik bekijk het nu nauwelijks.
Ja, het is leuk, maar te veel advertenties, ik haal het van mijn telefoon, mijn Nintendo-schakelaar is veel beter. Eigenlijk is het niet erg, het is verslavend.
Het is een mooi spel
Leuk,nostalgisch,nog even verder kijken=een lang spel.
spel werd prullenbak na update. ik wil mijn geld terug ik heb geïnvesteerd. grote fout om geld uit te geven aan het spel
Heel druk menu waar mee kunt tenzij je dingen koopt. 30 niveaus gedaan en je verdient te om een slank volgend vliegtuig te unlocken. Geld geld geld. Sommige niveaus zijn te simpel en sommige kom je niet zonder schade en een reclame doorheen. JammerJ
Net als vroeger
Super spel vanwege de korte advertenties en het uren ontspannen!
Leuk spel. Verbindingsprobleem lijkt opgelost. PVP heeft geen zin in toernooien: kan zelden een match vinden, dus het verspilde de ontgrendelde (met $) prijs.
Te veel veranderingen die het vliegtuig verzwakken, de dagelijkse gevechtsmissie spelen met mijn T2 met 10* en het verliezen van T2 met 3*! Onlangs zijn er wat verbeteringen doorgevoerd maar nog steeds niet gelachen!
Ik vind het gewoon geweldige functies en het lijkt erop dat ik een groot probleem speel, is dat Dimand niet als beloning geeft, verbeter het alsjeblieft
Leuk en gezellig
Persoonlijk wordt het te moeilijk om te vasten. Voor mij speel ik deze spellen voor hand-geest verbinding. Wanneer een game te druk is. Ik kan niet zeggen of het munten of zijn vuur is om te doden. De kosten om te hervatten zijn enorm. Ik geef de voorkeur aan een ander schietspel.
geweldig
Was maandenlang een geweldige game, maar sinds de laatste update heb ik geen internetverbinding, ook al heb ik zowel mobiel als wifi verbonden ... al het andere op mijn telefoon werkt prima.
Deze game is goed, maar kan ik de game opnieuw opstarten, zit in de war met edelstenen?
1945 Air Force: Airplane games Аркадни gudw
Leuk tot nu toe. Net fase 10 voltooid. Geen opdringerige advertenties tot nu toe, maar je hebt wel een optie om ze te bekijken en beloningen te krijgen.
Betaal om te winnen. Nu hebben ze meer dingen toegevoegd die je moet kopen.
Leuk spel, maar al het spul is te duur, en toen het werd bijgewerkt, verscheen er een klein vakje in de linkerbenedenhoek met het label test, wat me oneindig veel upgrademateriaal opleverde. Toen kreeg ik te horen dat mijn account was vergrendeld vanwege abnormale activiteit. Ik ben al mijn spullen kwijt. Maar verder, geweldig spel.
Na het downloaden van het spel wordt het helemaal niet weergegeven op het startscherm. Ik moet ook hier terugkeren om het spel te zoeken en te spelen, waarom is dat?
Het duurt een eeuwigheid om iets te doen en elke keer dat ik probeerde de aanbiedingsmuur te doen om edelstenen te krijgen, schopte het me eruit en vervolgens sloot het me uit vanwege te veel pogingen !!
Na het updaten vertoont het systeemproblemen. Het werkt niet naar behoren. Het heeft mijn account vergrendeld
Te duur, en te veel veranderingen en downgrades van vliegtuigen.
Het beste spel dat ik leuk vind .... maar edelstenen zijn minder om te gebruiken ... al met al een goed en interessant spel om van te genieten
Geweldig spel, vond het geweldig. Doet me denken aan het oude arcadespel, maar dan nieuwer, glanzender en een beetje leuker. Als ik één klacht heb, zijn het de bonussen; ten eerste is de duur van de pick-ups een beetje kort (5s), plus de meerderheid lijkt willekeurig te zijn geplaatst. Er zijn veel gelegenheden dat ik een wapenboost heb opgepikt en gedurende de hele duur van de boost geen vijand ben tegengekomen, waardoor het een leuke gedachte was, maar uiteindelijk zinloos.
Mathiu de eerste
Ik heb dit spel meer dan twee jaar gespeeld en het was leuk, de vooruitgang was echt. Ongeveer ½ jaar geleden begon de game-ontwikkelaar echter updates te introduceren die alles dramatisch duurder maakten en zelfs al je huidige vliegtuigen en apparatuur naar het stenen tijdperk brachten. In mijn boek is dit stelen als iemand heeft betaald voor vooruitgang en stroomupgrades, nu zijn ze weggevaagd. Er zijn veel boze mensen op forums hierover en ik kan ze begrijpen. Dus woord van een advies; vermijd deze giftige game-ontwikkelaar of overweeg op zijn minst twee keer of je er geld in stopt.
1945 Air Force: Airplane games Аркадни gudw
MEGA MAN X DiVE - MOBILE 액션 lge
Veel updates
Te vaak updates veel mb verloren gaat.
Veel plezier, maar alle opties zijn verwarrend en het wordt alleen gratis naar level 57 en als je de baas doodt, staat er verslagen. Ik denk dat je daarna iets moet kopen om door te gaan.